The Blower's Daughter - Damien Rice

《偷心》

The Blowers Daughter  这习於吹嘘的女孩 


And so it is 嗯...就是这样了吧 
Just like you said it would be就如你所说的会那麼发生... 
Life goes easy on me 人生对我来说就是这样简单了 
Most of the time 在很多时候 

And so it is 就是这样了吧 
The shorter story 在这小小的故事中 
No love, no glory 没有爱 也没有荣耀 
No hero in her sky 也不会有英雄在她的天空 

I can't take my eyes off of you我无法让目光不注意著你 
I can't take my eyes off you我无法将视线离开你 
I can't take my eyes off of you我无法让目光不注意著你 
I can't take my eyes off you我无法将视线离开你 
I can't take my eyes off you我无法将视线离开你 
I can't take my eyes... 我无法让目光… 

And so it is 而就是这样了 
Just like you said it should be就像你说的只应该这样 
We'll both forget the breeze我俩会忘记微风般的过去 
Most of the time 在很多的时刻


... ...

评论(10)
热度(440)

© 自由生长 | Powered by LOFTER